هتل های کیش
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم یک هتل 3 ستاره در بلوار دریای کیش است. این هتل درتور کیش هتل شایان خرداد 97 سال 1380 افتتاح شده، در سال 1390 فاز دوم به آن اضافه شده و در سال 1393 بازسازی شده است. تعداد اتاق های هتل 80 واحد بوده که قیمت ها در فاز یک و دو تور کیش هتل شایان فروردین 97متفاوت می باشد. هتل ریان قائم دسترسی بسیار خوبی به ساحل و اسکله تفریحی و هم چنین مراکز خرید جزیره دارد و از این نظر یکی از هتل هایتور کیش هتل شایان تابستان 97 مناسب جزیره برای شما مسافران تور کیش است. رستوران هتل غذاهای ایرانی سرو می کند و کافی شاپ هتل یک کافی شاپ 24 ساعته است. دیگر امکانات هتل شامل اینترنت، کرایه اتومبیل، تور کیش هتل شایان بهار 97پذیرش 24 ساعته، خدمات تور وتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 تهیه بلیط است.

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش


هتل دریا کیش

تل دریا یکی از هتل های دو ستاره کیش است که در بلوار دریا جزیرهتور کیش هتل شایان خرداد 97 قرار گرفته است. این هتل دارا موقعیت مکانی خوبی بوده و تا مراکز خرید فاصله کمی دارد؛ هم چنین فاصله هتل تا ساحل تنها 20 دقیقه می باشد. این هتل دارای چندین ساختمان دو طبقه است که درمجموع 50 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت در آن ها وجود دارد که امکانات یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، تلفن و حمام با لوازم بهداشتیتور کیش هتل شایان بهار 97 را دارا می باشند. برای رفتن به مراکز تفریحی و دیدنی های جزیره کیش می توانید از گشت رایگانی که برای شما مسافران تور کیش در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. برایتور کیش هتل شایان فروردین 97 صرف غذا می توانید از رستوران هتل دریا استفاده کنید که در هر سه وعده غذایی (صبحانه به صورت رایگان) پذیرای شما مهماناتور کیش هتل شایان تابستان 97ن گرامی خواهد بود. از دیگر امکانات این هتل می توان به تاکسی تور کیش هتل شایان اردیبهشت 97سرویس، کافی شاپ، فضای سبز، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش

 


هتل آرا کیش

هتل آرا کیش یکی از بهترین و معروفترین هتل های 2  ستاره و مقرون تور کیش هتل شایان خرداد 97به صرف جزیره کیش می باشد.نام این هتل پس از باز سازی تور کیش هتل شایان تابستان 97از آرام به آرا تغییر پیدا کرده است.این هتل به دلیل نزدیکی به مراکز خرید پردیس 1 و 2 مورد توجهتور کیش هتل شایان فروردین 97 بسیار از گردشگران تور کیش قرار گرفته است.رستوران هتل آماده سرو هرگونه دغذاهای دریای و ایرانی و بین المللی می باشد.این هتل تاکنون تور کیش هتل شایان بهار 97توانسته رضایت مسافران و گردشگران را جلبتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 کند.

هتل آرا کیش

هتل آرا کیش


هتل سالار کیش

هتل سالار یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است که در کنار ساحل مرجانی جزیره کیش قرارتور کیش هتل شایان تابستان 97 گرفته است. این هتل با نزدیک بودن به مراکز خرید و تفریحی جزیره کیش دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می باشد. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی کیشتور کیش هتل شایان خرداد 97 تنها ده دقیقه می باشد. این هتل دارای 42 سوئیت یک تا سه خوابه است که دارای امکانات یخچال، تلویزیون، مبلمان، اینترنت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع وتور کیش هتل شایان فروردین 97 حمام با لوازم بهداشتی می باشد. در رستوران هتل سالار انواع غذاهای ایرانی سرو می شود و از کافی شاپ هتل می توانید برای صرف تور کیش هتل شایان بهار 97نوشیدنی های گرم و خنک استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل برای شما مسافران تور کیش می توان به صندوق امانات، تاکسی سرویس، روم سرویس، لاندری و پذیرش 24 ساعته اشارهتور کیش هتل شایان اردیبهشت 97 کرد.

 

هتل سالار کیش

هتل سالار کیش





:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های ارزان کیش,قیمت هتل های کیش,آفر هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: